Odnośniki
-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu - www.bip.gov.pl
- www.mpgn.pl
- Prześlij opinię
- Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do niniejszej strony
Wyszukiwarka
Treść strony
Spółka zgodnie ze strukturą organizacyjną podzielona jest na tematyczne biura oraz zespoły.
Biura czynne są w dni robocze:
- poniedziałek – piątek w godzinach 7:30 - 15:30,
- we wtorki w godzinach 8:00 - 16:00.
Sprawy przyjmowane są w formie pisemnej. Każda sprawa załatwiana jest bez zbędnej zwłoki.
Wszczęcie postępowania w indywidualnych sprawach z zakresu administracji następuje z chwilą złożenia do Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu podania, wniosku lub z urzędu.
Podania (wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone pisemnie, za pomocą faxu lub w postaci poczty elektronicznej.
Podanie winno zawierać co najmniej: wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i treść żądania oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Podanie wniesione pisemnie powinno być podpisane przez wnoszącego.
Wnioskodawca ma prawo żądać, aby pracownik potwierdził wniesienie podania.
Działy MPGN Sp. z o.o. zobowiązane są do przestrzegania terminów wynikających z przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, a także przepisów szczególnych regulujących sposób załatwiania określonego rodzaju spraw.
Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
W przypadku spraw zgłaszanych osobiście pracownicy starają się wstępnie wyjaśnić sprawę na miejscu.
Sprawy obejmujące szersze spektrum zagadnień lub inne bardziej skomplikowane albo wymagające decyzji osób z kierownictwa spółki załatwiane są po przeprowadzeniu koniecznych wizji, konsultacji, analiz lub uzgodnień, w zależności od specyfiki rozpatrywanej sprawy. Pisemne odpowiedzi przesyłane są w nieprzekraczalnym terminie miesiąca czasu od daty wpływu pisma.
Pracownicy przygotowują załatwianie spraw i ponoszą odpowiedzialność za:
a) dokładną znajomość i stosowanie przepisów prawnych oraz wytycznych obowiązujących w powierzonych im dziedzinach,
b) przestrzeganie terminów załatwianych spraw,
c) prawidłowe przytaczanie w projektach decyzji nazw, imion i nazwisk, obliczeń itp.,
d) właściwe załatwianie interesantów i stosunek do nich,
e) należyte ewidencjonowanie i przechowywanie akt, zbiorów zarządzeń, rejestrów itp.
W celu właściwego przekazu informacji oraz zawiadamiania o zasadach pracy Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. na terenie firmy znajdują się:
a) tablica ogłoszeń wewnętrzna,
b) tablice informacyjne o rozmieszczeniu stanowisk pracy w MPGN Sp. z o.o. oraz tabliczki na drzwiach lokali biurowych.
Kolejność czynności postępowania z wnioskiem:
1. Przyjęcie wniosku.
2. Rejestracja wniosku.
3. Dekretacja Zarządu wraz ze zleceniem:
- sporządzenia wizji,
- zreferowania,
- przygotowania odpowiedzi.
4. Dekretacja na poszczególne szczeble wg schematu.
5. Podpis osoby odpowiedzialnej lub Prezesa.
- opublikował: Paulina Cegłowskadata publikacji: 2004-05-28 10:57
- zmodyfikował: Paulina Cegłowskaostatnia modyfikacja: 2018-01-09 08:56
Opis strony
Metryka strony
ul. Curie - Skłodowskiej 5 - 7
86-300 Grudziądz
NIP/REGON: 8762162260 / 871552417
NR KONTA: BANK BGŻ BNP PARIBAS SA
34 2030 0045 1110 0000 0075 0370
Dane kontaktowe
TEL. 56 45 120 20
E-MAIL mpgn@mpgn.pl
Godziny urzędowania
PONIEDZIAŁEK : 7:30 - 15:30
WTOREK : 8:00 - 16:00
ŚRODA : 7:30 - 15:30
CZWARTEK : 7:30 - 15:30
PIĄTEK : 7:00 - 15:00