Odnośniki
-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu - www.bip.gov.pl
- www.mpgn.pl
- Prześlij opinię
- Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do niniejszej strony
Wyszukiwarka
Treść strony
Utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez MPGN, sprzątanie pomieszczeń biurowych MPGN , utrzymanie czystości Pasażu Handlowego przy Al. 23 Stycznia 40 w Grudziądzu
Wymagany termin realizacji zamówienia:01.07.2008 – 30.06.2011r.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – 3 zadania
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości:
Zadanie I w wysokości 20.000, 00 zł
Zadanie II – w wysokości 2.000,00 zł
Zadanie III – w wysokości 1.000,00 zł
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia należy pobrać za odpłatnością w wys. 20,00 zł w
siedzibie zamawiającego pok. Nr 4 w godz. od 8ºº - 13ºº do dnia 30.05.2008r.
Specyfikacja została umieszczona na stronie internetowej: www.mpgn.grudziadz.com.pl
Oferty należy składać do dnia 02.06.2008r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie (wejście nr 1)
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.06.2008r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego w świetlicy
Kryterium oceny ofert: Cena (wartość) brutto - 100 %
Wspólny słownik zamówień (CPV) : 74.70.00.00, 74.73.10.00, 74.75.00.00
Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania:
Zadanie I
Sprzątanie posesji i przyległych chodników o pow. 373.318 m² objętych w :
Sektor I – o pow. 173. 454 m² ( Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 przy ul. Chełmińskiej 40) w tym:
- pow. zew. ( trawniki) - 74. 757m²
-pow. wew.( partery kl. schodowych, ganki piwniczne, strychy, suszarnie, pralnie ) - 29.593 m²
- pow. chod. i podwórz. - 69.104 m²
Sektor II – o pow. 73.344 m² ( Biuro Obsługi Mieszkańców nr 2 przy ul. Murowej 33) w tym:
- pow. zew.(trawniki) - 10.867 m2
- pow. wew. - 20.166 m²
- pow. chod. i podwórz. - 42.311 m²
Sektor III – o pow. 126.520m² ( Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 przy ul. Legionów79/80) w tym:
- pow. zew. (trawniki) - 45.774 m²
- pow. wew. - 21.790 m²
- pow. chod. i podwórz. – 58.956 m²
Utrzymanie porządku i czystości w budynkach administrowanych przez Zamawiającego
objętych w sektorach I, II, III wymienionych w załączniku nr 1 do umowy polega na:
a) codzienne ( od poniedziałku do piątku) sprzątanie niezabudowanych części nieruchomości ( chodniki, zieleńce, pozostałe tereny)
b) utrzymanie czystości w częściach obiektów budowlanych przeznaczonych do wspólnego użytkowania (piwnice, strychy, podesty i wnęki parterów klatek schodowych,
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w zadaniu I określa załącznik nr 1 do umowy stanowiący jej integralną cześć.
2. Sprzątanie pomieszczeń biurowych o pow. 932,65 m² w Biurach Obsługi Mieszkańców Nr 1, Nr2, Nr3 i w MPGN przy ul. Mickiewicza 23 oraz 1114 m² pow. zewnętrznych ( kostka betonowa ) przy ul. Mickiewicza 23.
Podział powierzchni do sprzątania w BOM - ach;
BOM - 1 ul. Chełmińska 40 - 134,59 m²
BOM - 2 ul. Murowa 33 - 77,20 m²
BOM - 3 ul. Legionów 79/81 - 74,36 m²
Pomieszczenia biurowe ul. Mickiewicza 23 - 646,50 m²
Powierzchnia zewnętrzna ul. Mickiewicza 23 - 1114 m²
W ramach utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych należy:
- zamiatanie podłóg,
- mycie podłóg, parapetów, biurek
- mycie okien i zasłon
- usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów
- opróżnianie pojemników na śmieci
- dezynfekcja urządzeń sanitarnych
W okresie zimowym w przypadku opadów śniegu , należy utrzymać drożność dojść powierzchni zewnętrznych w godzinach urzędowania tj. od 7³° do 15³°, a w każdy wtorek od godz. 8°° do 16°°.
Wykonujący usługę ( 5 dni w tygodniu) zaopatrują się we własnym zakresie w narzędzia, materiały, środki do utrzymania czystości pomieszczeń (proszki, płyny, kostki do w. c, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydła w płynie, odświeżacze powietrza)
Ilość zatrudnionych pracowników w MPGN Sp. z o.o. - 64 osoby
Wyposażenie w urządzenia sanitarne:
ul. Mickiewicza 23 - 6 muszli klozetowych, 7 umywalek, 2 zlewozmywaki
BOM -1 ul. Chełmińska 40 - 2 muszle klozetowe, 2 umywalki, 1 zlewozmywak
BOM-2 ul. Murowa 33 - 1 muszla klozetowa, 3 umywalki
BOM-3 ul. Legionów 79/81- 1 muszla klozetowa, 1 umywalka 1 zlewozmywak
1.3. Utrzymanie czystości na terenie Pasażu Handlowego przy Al. 23 Stycznia 40
Godziny otwarcia Pasażu handlowego : od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 – 18:00, a w sobotę i niedzielę od godz. 8: 00 do 14:00
- powierzchnia ciągów komunikacji i placów z kostki betonowej wibroprasowanej na terenie Pasażu - 1630m²
-powierzchnia dojazdu z kostki betonowej na odcinku od Al. 23 Stycznia do głównej bramy wjazdowej w ogrodzeniu frontowym - 45m²
- powierzchnia terenu przed ogrodzeniem - trawnik - 158m²
- powierzchnia użytkowa pomieszczeń sanitarnych w bud. sanitariatów – 41m²
- powierzchnia użytkowa osłony śmietnikowej - 13m²
- powierzchnia użytkowa biura - 11m²
- powierzchnia trawnika przy biurze - 34m²
Codzienne ( 7 dni w tygodniu) sprzątanie terenu posesji, pawilonu sanitarnego ( 10 muszli klozetowych, 7 umywalek, 3 pisuary), 5 dni w tygodniu sprzątanie pomieszczenia biurowego.
Szczegółowy zakres utrzymania czystości na terenie Pasażu Handlowego określa załącznik nr 2 do umowy stanowiący jej integralną cześć.
Wykonawca, jest związany ofertą przez okres 60 dni od dnia terminu składania ofert.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Prawa zamówień publicznych,.
W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali się, że:
a) posiadają doświadczenie w wykonaniu co najmniej 3 usług podobnych swoim przedmiotem i zakresem w okresie ostatnich trzech lat (rok 2005- 2007) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla zadania:
- zadanie I – w zakresie sprzątania budynków i przyległych terenów zewnętrznych potwierdzonych dokumentami o należytym wykonaniu
- zadanie II i III – w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych potwierdzonych dokumentami o należytym wykonaniu
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla zadania:
- zadanie I – co najmniej 32 osoby
- zadanie II – co najmniej 4 osoby
- zadanie III – co najmniej 2 osoby
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a zwłaszcza:
a) osiągnęli dodatni wynik finansowy w każdym badanym roku w okresie nie dłuższym niż ostatnie 3 lata obrotowe a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres
b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności.
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
(Oceny spełniania wymaganych warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie - spełnia, nie spełnia)
Kontakt telefoniczny po numerem telefonu: (0-56) 45 – 120 – 34
Grudziądz, 22.04.2008 r.
- autor informacji: Hanna Tarczyńskadata wytworzenia: 22.04.2008
- opublikował: Joanna Mazurkiewiczdata publikacji: 2008-04-22 13:02
- zmodyfikował: Joanna Mazurkiewiczostatnia modyfikacja: 2008-04-22 13:39
Opis strony
Metryka strony
ul. Curie - Skłodowskiej 5 - 7
86-300 Grudziądz
NIP/REGON: 8762162260 / 871552417
NR KONTA: BANK BGŻ BNP PARIBAS SA
34 2030 0045 1110 0000 0075 0370
Dane kontaktowe
TEL. 56 45 120 20
E-MAIL mpgn@mpgn.pl
Godziny urzędowania
PONIEDZIAŁEK : 7:30 - 15:30
WTOREK : 8:00 - 16:00
ŚRODA : 7:30 - 15:30
CZWARTEK : 7:30 - 15:30
PIĄTEK : 7:00 - 15:00